Martin in Vilanova de Lourenzá - Reisverslag uit Ribadeo, Spanje van Kees Bartels - WaarBenJij.nu Martin in Vilanova de Lourenzá - Reisverslag uit Ribadeo, Spanje van Kees Bartels - WaarBenJij.nu

Martin in Vilanova de Lourenzá

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

28 September 2016 | Spanje, Ribadeo

Gisteravond was IK weer alleen. A leen gegeten, iemand aangesproken diem ik da v http:// te kennen.  Bleek het iemand anders te zijn. Funny! Vroeg naar bed, zelfs Murphy's Law niet afgekeken. Heel slecht geslapen, midden in de nacht nog maar wat gelezen.
Vanochtend uiteindelijk ontbeten waar ik gisteren ook al had gelucht en gedineerd, bacon and eggs.
Veel klimmen vandaag, iedereen klaagt. Mijn been gaat best aardig, is dat het begin van een blijvende beschadiging of gaat het over? Het miezert tot 12 uur. En als ik na 2 cola en cafe con leche + een gebak met tonijn naar buiten kom regent het niet meer. Heerlijk.
Het lopen gaat goed, ik ben voor tweeën binnen. De herberg is klein en heeft niets, geen bar, geen leuke bar vrouw,  geen machine met drankjes. Ik ga snel douchen, want pelgrims zijn viezeriken.
In de stad drink ik een biertje en eet ik aardappelkroketjes.  Terug bij de herberg ontmoet ik Martin, die ik eerder in Frankrijk heb ontmoet (Navarrenx en later). Weer terug naar de kroeg.ik moet thuis maar weer eens stoppen met drinken. Zo maar eens zien of er in dit gat nog wat te eten is te krijgen.

  • 28 September 2016 - 18:43

    Cid:

    Ik krijg de laatste dagen weinig gedaan, ik weet niet waarom. Heb weinig energie dus ga vroeg naar bed. Naast een uur of twee studeren gebeurt er niet veel.
    Vanavond kip met aardappelen en salade.
    Niet lang en je bent er weer. Daar verheug ik me op.

    Liefs,

    Cid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ribadeo

Kees

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 22
Totaal aantal bezoekers 2073

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2016 - 14 Oktober 2016

Levensvragen

Landen bezocht: