De laatste 10 dagen - Reisverslag uit Ribadeo, Spanje van Kees Bartels - WaarBenJij.nu De laatste 10 dagen - Reisverslag uit Ribadeo, Spanje van Kees Bartels - WaarBenJij.nu

De laatste 10 dagen

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

27 September 2016 | Spanje, Ribadeo

De laatste weken loop ik door een kuststreek waar het in  de zomermaanden druk is, maar nu is alles doods. Veel voorzieningen zijn niet open. Dus soms is er geen koffie als je koffie verwacht en das nie fijn.
Gisteravond met Helmut, Gidsen (Israëlische boer) een Schot en 2 meisjes gegeten. De een uit duisternis en de ander uit tsjechie, en die laatste klasse zeer grote muts. Wel leuk zo met zo'n groep. Redelijk geslapen. Vanochtend op om kwart voor zeven, iedereen was wakker , ontbeten in het dorp en om te  voor acht aan het lopen. Tot tien voor drie. De laatste etappe langs de kust, dus nog maar een paar mooie kustwegen gevolgd. Soms erg klein, met prikkelstruiken tot onder mijn oksels. Mooie vergezichten.
Vandaag slaap ik in ee n hotel. Om in Ribadeo te komen moest ik een 600 m lange brug over de rivier over. Dit was de derde brug waar ik mijn hoogtevrees moest overwinnen,  ondanks hekken linkse en rechts van het pad.
Ik hebben vlucht terug geboekt op 8 oktober.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ribadeo

Kees

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 36
Totaal aantal bezoekers 2076

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2016 - 14 Oktober 2016

Levensvragen

Landen bezocht: