De voorlaatste dag - Reisverslag uit Pedrouzo, Spanje van Kees Bartels - WaarBenJij.nu De voorlaatste dag - Reisverslag uit Pedrouzo, Spanje van Kees Bartels - WaarBenJij.nu

De voorlaatste dag

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

04 Oktober 2016 | Spanje, Pedrouzo

De voorlaatste dag zit er op. En het lijkt alsof mijn lichamelijke daarop reageert. Lopen ging slecht vanaf uur 2. Ik kon zelfs Moi en Peter niet eens meer inhalen. Mijn voeten gingen pijn doen en op mijn linker hak ontwikkelde zich een blaar.
En verder was het een emotionele dag. Ook om dingen die Steven en een dame die ik in de herberg heb ontmoet tegen me hebben gezegd. Wat een kadootjes.
Geen moeilijke etappe en kort. Na half elf gaat het motregenen tot ongeveer half een als ik binnenkom. Het is inderdaad drukker nu We op de Frances lopen, maar niet irritant.  En de groep van de Norte kom ik in elke stad weer tegen. In Pedrouzo (Arca do Pino) een prima herberg, schoon, met een heerlijke douche. Kleren gewassen en gedroogd. Gegeten, hoe krijg ik al dat vet er ooit weer vanaf. De chemin in Frankrijk was toch wat eten betreft een stuk gezonder.
Ik overweeg om hier bij de kapper mijn baard te laten cultiveren, zodat ik netjes S kan binnenkomen. Maar misschien dat ze hem in Den Haag minder verpesten.

  • 04 Oktober 2016 - 20:19

    Cid:

    Bijna daar, en bijna weer hier. Voor mij vandaag lekker pasta carbonara, spekjes gebakken in met knoflook in de pan, erg lekker.
    Morgen nog even boven stofzuigen, dat had ik nog niet gedaan dit weekend. Er is niet veel wat me bezig houdt naast huiswerk en schoonmaken. Ik kjk ernaar uit dat je weer hier bent, het lijkt elke dag stiller in huis.

    Ik zie je snel weer, ik hou van je,

    Cid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Pedrouzo

Kees

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 26
Totaal aantal bezoekers 2050

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2016 - 14 Oktober 2016

Levensvragen

Landen bezocht: