Camino Frances - Reisverslag uit Arzúa, Spanje van Kees Bartels - WaarBenJij.nu Camino Frances - Reisverslag uit Arzúa, Spanje van Kees Bartels - WaarBenJij.nu

Camino Frances

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

03 Oktober 2016 | Spanje, Arzúa

IK zit op de camino Frances e n de cultuurschok is nog niet opgetreden. Het is nog best rustig met pelgrims. Ik zie wel veel nieuwe gezichten.gisteravond om 7 uur de vespers in het monasterio mee gemaakt (avondgebed). Mooie unisono gezongen gebeden, goed om mee te mogen maken. Daarna gegeten met Steven, Martin en zijn vriend Manuel (colombia).
Ontbeten in de kroeg en vertrokken om kwart over acht. Het is weer Fucking koud maar de zon komt al snel op. Veel asfalt vandaag vooral o n dat ik in Vilanova een schelp mis. 6 Km Langs een zeer drukke weg. Ik blijk sneller dan 5 kph te lopen. Aardige route , open landschap.  In Aruba om kwart  voor een. Gekozen voor een kleine herberg, ws bedden, slaapzaal met 8.gefoucht enden pastasalade op het plein. Tijdens mijn wandeling daarna kom ik op de camino nog I lena tegen en samen klappen We voor binnenkomende pelgrims. Nu drink ik cortado op het terras. Vanavond eten met Martin en Manuel in casa teodora.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Arzúa

Kees

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 29
Totaal aantal bezoekers 2047

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2016 - 14 Oktober 2016

Levensvragen

Landen bezocht: