Het busje komt zo - Reisverslag uit Navarrenx, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu Het busje komt zo - Reisverslag uit Navarrenx, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu

Het busje komt zo

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

28 Augustus 2016 | Frankrijk, Navarrenx

Ik heb weer Internet. Vandaag een tweede rustdag. Gisteren in Aire-s/l-Adour een rustdag. Met Gerard en Anne Marie, Isabel en Clara. Ik heb een dokter bezocht. Die stelde mij gerust, geen tendinitis, maar ws een reactie op de hitte en de vele insectenbeten. Mijn been is wel ontstoken, dus ik slik me nu blind aan de medicijnen. Gisteren weer een kilo naar huis gestuurd en de rugzak aangevuld met een kilo aan medicamenten.
We konden in het Hotel de la Paix blijven. Maryse was er wel niet, maar ze deed een bordje 'complet ' op de deur zodat niemand ons zou storen. Prachtig dat gebouw, echt de hele stad verza melde er zich na de markt.
Twee nachten maar half geslapen Door een of andere idioot die de hele nacht disco draaide en dat dan keihard.
Vandaag is het groepje uit elkaar gevallen. De rest is weer gaan lopen , sommigen wel meer dan 30 km. Ik heb het bagagetransport genomen naar Navarrenx. Minstens drie dagen op de rest gewonnen. Onderweg zag ik eerst Andrea en daarna Nicole nog lopen. Mij resten nu nog 3 etapp es naar SJPdP. Ik ben daar dus een dag te vroeg. Misschien dat ik iets kleinere etappes ga lopen. Het betekent wel dat Cid en ik daar geen rustdag nemen.
De temperatuur is gedaald naar 23 graden, dus dat zal morgen wel lekker lopen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Navarrenx

Kees

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 16
Totaal aantal bezoekers 2066

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2016 - 14 Oktober 2016

Levensvragen

Landen bezocht: