De laatste dag? - Reisverslag uit Aire-sur-l'Adour, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu De laatste dag? - Reisverslag uit Aire-sur-l'Adour, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu

De laatste dag?

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

26 Augustus 2016 | Frankrijk, Aire-sur-l'Adour

Ik loop sinds gisteren met een peesschedeontsteking. De dokter zegt hierover dat je rust moet nemen. Fellow pelgrims zeggen hetzelfde, omdat je anders een grote kans loopt niet in S aan te komen.and aan toch nog maar even geprobeerd op pijnstillers , ging best goed. Ondanks dat ik rustig wilde lopen heb ik vandaag 28 km in 7 uur gelopen inclusief pauzes. Een prima tempo.morgenvroeg beslis ik of ik de bus neem naar Navarrenx om het been en de knie rust te geven en tot SJPDP kortere etappes te kunnen lopen.
Bon, gisteren en vandaag veel afwisseling. Fijne brede bospaden, weinig keihellingen, wijngaarden, maïs, bos , heuvels en lange rechte stukken langs de weg of langs spoorlijnen. Delen van beide dagen bewolkt en dat loopt fijn, maar ook erg warm later op de dag. De uren tussen 11 en 14 zijn killing.
Gisteravond hebben de dames zelf gekopt en de heren zelf afgewassen. Hoewel ik liever niet zelf kook is het altijd leuk om met een aantal mensen samen te eten.
Ik vraag me nog steeds af of ik een pelgrim ben. Ik voel me vooral een prestatieloper, elke dag zorgen dat je arriveert. Door alle fysieke problemen nog weinig tijd voor de meer esoterische vraagstukken. Ik blijf hopen dat dat komt.

  • 26 Augustus 2016 - 17:07

    Cid:

    Rit van de ontsteking, hou het goed in de gaten. De koteletten waren heel erg lekker, heerlijk gegeten.
    Veel sterkte en veel plezier.
    Ik hou van je

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Aire-sur-l'Adour

Kees

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 17
Totaal aantal bezoekers 2076

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2016 - 14 Oktober 2016

Levensvragen

Landen bezocht: