Zonnebloemen en wijngaarden - Reisverslag uit Lamothe, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu Zonnebloemen en wijngaarden - Reisverslag uit Lamothe, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu

Zonnebloemen en wijngaarden

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

24 Augustus 2016 | Frankrijk, Lamothe

Met mifi heb ik toch verbinding, mooi dat ik het bij me heb. Vandaag was het erg warm en heteluchtoven wilde niet meer. Vooral de benen gaven het op na de pauze in Montreal-de-Gers. Weer zo n herinnering. Daar s lekker koffie gedronken en mijn eigen brood en kaas gegeten. Dat kan echt niet in NL.
Vanachter in de leuke gite in Condom helemaal lek gestoken en onderweg de hele tijd lopen krabben. Dustin Montreal maar even een zalfje tegen de jeuk gekocht. Die 2 verwijderde kilo s zitten zo weer in de rugzak. Vrij slecht geslapen dus. Vanochtend ineens weer Isabel getroffen en samen de hele dag gelopen. Langzaamaan komt er over en weer steeds meer waardering vorm elkaar, het zal moeilijk worden om afscheid te nemen in SJPdP.
Vanochtend zat een van mijnen zo dicht dat een van de nadere pelgrims me zelfs heeft willen magnetiseren. Het is formidabel wat de weg je allemaal biedt.
Na Montreal nog bijna 3 uur gelopen om ineens te arriveren bij casa d Elena. In de middle of nowhere ineens een terras bier ijsjes en je gite. Veel bekenden en veel nieuwe . Het wordt vast gezellig.

  • 24 Augustus 2016 - 19:58

    Cid:

    Leuk te lezen. Het is toch wel een heel avontuur dat je gaat en aan het beleven bent. Heerlijk gerecht van yael gekookt, boodschappen gedaan voor een aantal dagen. 9 uur opgestaan, paar uur buiten gestudeerd in de schaduw, er is een hittegolf.
    Ik slaap heel goed sinds ik je gister heb gesproken. ik weet niet dit met zich mee heeft gebracht, maar ik geniet van de rust.

  • 24 Augustus 2016 - 19:58

    Cid:

    Liefs Cid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Lamothe

Kees

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 23
Totaal aantal bezoekers 2035

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2016 - 14 Oktober 2016

Levensvragen

Landen bezocht: