Relaxed - Reisverslag uit San Vicente de la Barquera, Spanje van Kees Bartels - WaarBenJij.nu Relaxed - Reisverslag uit San Vicente de la Barquera, Spanje van Kees Bartels - WaarBenJij.nu

Relaxed

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

18 September 2016 | Spanje, San Vicente de la Barquera

Gisteravond helemaal alleen met 20 bedden. Wel goed geslapen. Maar ik realiseer me dat ik al dagen niemand heb gesproken.vandaag weer ee n herberg met veel mensen, vooral Duitsers. En helaas geen cena, wat wel in de gids vermeld was.vanavond dus weer uit eten. Hopel beter dan vanmiddag want dat was erg slecht. Ik moest eten in de buurt van een wasserette , gelukkig open op zondag, omdat ik tweeëneenhalf uur te vroeg was bij de herberg (ook EEN foutje in de gids).
De camino zorgt voor je. Ja en zorgt ook dat je wel genoeg loopt. Alles wat ik tot nu heb afgesneden heb ik er vandaag weer bijgelopen . Fout begonnen en ergens een pijl gemist. Dat kan dus ook als het mooi weer is. Want vandaag was best aardig. Zelfs even echte zon.overigens wel heerlijk langs de kust gelopen.

  • 18 September 2016 - 20:57

    Cid:

    Hier is het goed. Ik oefen met het maken van een tortilla. Tot.nu toe is het erg lekker.
    Fijn dat het weer beter is. Wel jammer dat er toch weinig mensen op de route zijn. Je krijgt de groetjes van opa en oma.
    Kus van mij

    Cid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, San Vicente de la Barquera

Kees

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 30
Totaal aantal bezoekers 2076

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2016 - 14 Oktober 2016

Levensvragen

Landen bezocht: