Korte dag - Reisverslag uit Les Mathieux, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu Korte dag - Reisverslag uit Les Mathieux, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu

Korte dag

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

16 Augustus 2016 | Frankrijk, Les Mathieux

Ik had gehoopt 23 km te lopen, maar niet goed opgelet. De gite des Mathieux ligt 5 km eerder. Dat betekent morgen bijna 28 km. Ondanks de pijn aardig gelopen. In Cahors gepauzeerd met Emmanuel, die ik vandaag voor de 3 de in de gite ontmoet. Aardige zeventiger, hij houdt er vrijdag helaas mee op. Tijdens mijn lunch op de berg, na een extreme klim vanuit Cahors kwam Isabelle langslopen. Pittig wijf van 70, hadden ik gisteren bij de lunch al gesproken. De lunch gisteren, waar ik naast een cola al zeer tevreden was met twee bakjes lauwe koffie en een abrikozen cupcake die me als abrikozenpitten was verkocht. Ja, bij zo'n wandeling ga jer anders met dingen om.
Ik zit in Les Mathieux en slaap op een koe kamer met Eminem. Ze hebben hier zelfs een zwembad, maar die zwembroek is zo zwaar dat ik die niet heb meegenomen.
Morgen een lange dag, gelukkig minder warm en regen.

  • 17 Augustus 2016 - 14:02

    Cid:

    Nog meer kip gemaakt gister, dit keer helaas niet genoeg om onze maag te vullen. Het nieuwe wiskundeboek op 3 hoofdstukken na klaar nu en het is warm. Als ik met mn handen bij mn hoofd kom voel ik een kokend hete harenmassa. De fietsenmaker heeft dinsdag plek en telefoonzaken ziijn geregeld.

    tot het volgende bericht,

    Lobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Les Mathieux

Kees

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 25
Totaal aantal bezoekers 2064

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2016 - 14 Oktober 2016

Levensvragen

Landen bezocht: