Warm - Reisverslag uit Limogne-en-Quercy, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu Warm - Reisverslag uit Limogne-en-Quercy, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu

Warm

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

14 Augustus 2016 | Frankrijk, Limogne-en-Quercy

Vandaag was in tegenstelling tot gisteren een dag alleen. Ik ben wel wat mensen tegengekomen, maar geen bekenden of terugkerende ontmoetingen. 28 km is lang en eigenlijk te ver voor een 2 de dag. Nu heb ik 3 grote blaren op mijn voeten. Pijn aan de voeten is ook de reden dat ik nog geen antwoorden heb, ik weet zelfs de vragen niet meer. Zo veel aandacht gaat uit naar het zo pijnloos mogelijk lopen. Wat dat betreft wordt morgen en overmorgen erg belangrijk.
Het was een mooie tocht, veel stijgen en dalen over moeilijk terrein (veel losse keien, erg technisch). Ik zit in een heerlijk koele herberg, met alweer het Duitse echtpaar.Bis morgen!

  • 15 Augustus 2016 - 10:18

    Cid:

    Eenn zware dag hoor ik.
    Gister is michiel langs geweest, hij was terug van vakantie. Ik heb vooral uitgerust, was in de ochtend al erg moe. Vandaag stappen maken met wiskunde en langs de t-mobile. De vrachtwagen kwam lanhs, maar heeft de zakken niet meegenomen. ik hoorde van de buurvrouw dat er ratten in de straat ware, dus heb het vuilnis weer in de balkonkast gezet.
    Alles gaat goed.
    We missen je
    Veel sterkte vandaag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Limogne-en-Quercy

Kees

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 21
Totaal aantal bezoekers 2060

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2016 - 14 Oktober 2016

Levensvragen

Landen bezocht: