Bij Antoine Le Pèlerin - Reisverslag uit Figeac, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu Bij Antoine Le Pèlerin - Reisverslag uit Figeac, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu

Bij Antoine Le Pèlerin

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

12 Augustus 2016 | Frankrijk, Figeac

Lang
Geleden heb ik toegeleefd naar deze tocht, gisteren ineens zenuwachtig en vandaag vraag ik me af wate ik in hemelsnaam ga doen. Een lange treinreis in etappes. Het is steeds warmer geworden.en nu zit ik niets doen te zweten. Ik ben goed ontvangen bij Antoin. Kennis gemaakt met een aantal andere pelgrims.Allemaal lopen ze maar een paar dagen, sommige la een paar jaar lang. Antillen en Martha zijn allerhartelijkst. Nu begint de zelfgemaakte prunelles te vloeien. Toch maar vroeg gaan slapen denk ik.

  • 12 Augustus 2016 - 23:28

    Cid:

    Goed te horen dat je het met de reis hebt gered. Hier is het goed. De nieuwe sleutel is gemaakt, het huis gestofzogen. Bij ma gegeten met yael, goed om mad te zien, dat heeft me goed gedaan. Heb lang met hem geknuffeld.
    Succes en veel plezier morgen.

    Veel liefs,

    Cid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Figeac

Kees

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 20
Totaal aantal bezoekers 2061

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2016 - 14 Oktober 2016

Levensvragen

Landen bezocht: