Shackalicious - Reisverslag uit Mutriku, Spanje van Kees Bartels - WaarBenJij.nu Shackalicious - Reisverslag uit Mutriku, Spanje van Kees Bartels - WaarBenJij.nu

Shackalicious

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

09 September 2016 | Spanje, Mutriku

Het eerste wat ze zei dat de vorige Hollander een nacht bij haar was blijven slapen en een dag had geholpen in de albergue. Veel duidelijker kun je je fetisj voor knappe Hollandse mannen niet uiten volgens mij. Maar je, zo gemakkelijk wil ik niet zijn.
De albergue is heerlijk. Leuke mensen, gescheiden slaapzalen , genoeg bier en ee n leuke herbergier (v). In het gehucht Ibiri.
Nu zit ik in een flauw zonnetje, ik h opp dat mijn was nog zal drogen. Een mooie dag meet de dreiging van regen. En ook EEN beetje echte regen. Tot Debat opgelopen met Marie, een struise Franse met veel camino ervaring. De GR gemeden vanwege de gladheid ba de regen, maar bij de eerste straat van Debat ging Marie onderuit op getoond beton. Geen schade, maar zelfs de locale gaven aan dat dez se straat stelen erg glad was. Door de a
Ervaring van Marie de lift genomen naar het stadsmens en even geluncht. Daarna allee n verder in relatieve droogte. Mooie route. 2 mesje uit que ex gepasseerd die genoten van de route. Moet ik misschien ook meer doen. Voor mij wordt het steed s meer een prestatietocht. Nu voel ik beide bovenbenen niet meer. Eens kijken of ik ergens een leuke thaise massage kan organiseren om mijn zenuwen vrij te maken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Mutriku

Kees

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 41
Totaal aantal bezoekers 2041

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2016 - 14 Oktober 2016

Levensvragen

Landen bezocht: