Nog 1 dag - Reisverslag uit Ostabat-Asme, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu Nog 1 dag - Reisverslag uit Ostabat-Asme, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

30 Augustus 2016 | Frankrijk, Ostabat-Asme

Daar zit ik dan, 1 dag voor SJPDP. Vandaag als eerste vertrokken om 7:00.veel stijgen en dalen Door een prachtig landschap. Het lijkt een beetje op Zwitserland. De heuvels dan toch. Halverwege een lange pauze, de bar was nog niet open, ik wilde koffie en had de tijd. Daar kwam ik het Franse echtpaar tegen dat ook gisteren en eergisteren al bij mij in de gite was. Nu ineens wel leuk contact. Ik heb nog geen nieuwe vrienden gemaakt, ben een beetje terug in mijn ei gekropen. Veel om over na te denken.
De bergen komen er echt aan. Dat wordt nog wat met Cid. Ik heb er zin in.
Vandaag ben ik in de gite Berg tegen gekomen, helemaal uit Den Bosch komen lopen. Maar echt een Nederlander. Wij worden geen vrienden, wat een blaaskaak.
Alleen lopen is geweldig, de hele wereld lijkt van jou te zijn.

  • 31 Augustus 2016 - 09:11

    Cid:

    Ik hoor niks dan mooi landschap, krijg er steeds meer zin in. Laatste dagen heb ik me niet goed kunnen focussen, studie liep moeizaam. Heb het huis wel deels aan kant gekregen, de rest doe ik vandaag.

    Zie je snel,

    Cid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Ostabat-Asme

Kees

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 24
Totaal aantal bezoekers 2032

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2016 - 14 Oktober 2016

Levensvragen

Landen bezocht: