Alleen en toch weer niet - Reisverslag uit Castet-Arrouy, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu Alleen en toch weer niet - Reisverslag uit Castet-Arrouy, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu

Alleen en toch weer niet

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

21 Augustus 2016 | Frankrijk, Castet-Arrouy

Ik zit bij Chez Nat een vrouw alleen met veel bedden en ben de enige gast. Lekker buiten onder de parasol. Net in het dorp met Isabelle de route tot St Jean PdP aangepast. Het wordt flink doorstappen, maar We gaan het halen op 1 september. Alle nadere pelgrims die in het dorp verblijven zitten in de gite communaal. Helaas is het enige restaurant. Antillen niet open dus of ze wat te eten hebben...?
Vanochtend ben ik om 6:30 vertrokken voor 23 km. Redelijk relaxed dus. Ik ben de Gers binnen getrokken Prachtige heuvels vol zonnebloemen. Geen echt moeilijke hellingen en dat is maar goed ook want mijn knie begint tegen te stribbelen. Ben benieuwd hoe dat morgen gaat. Onderweg korte pauzes gehad en koffie gedronken in Saint Antoine, geluncht met nadere pelgrims op een bakje in Miraculeuze. Grappig hoe je elkaar steed s weer vindt. Net ook al weer een uurtje geslapen. Prima allemaal.
Gisteravond heb ik met Isabelle gegeten in een restaurant in Auvillar waar wij met het gezin ook eens buiten iets gedronken hebben. Toch wel raar al die herinneringen. Het was erg gezellig en het eten was goed. Gisteren ook wat kleren echt gewassen, dat is toch wel fijn dat je soms wat vreder komt dan een handwarme. Net een schoon hemd aan kunnen trekken.

  • 21 Augustus 2016 - 17:11

    Cid:

    Vandaag kwam de hond. Om 9 uur werd ik wakker gepiept door mad die alleen in het huis was. Hij heeft de dag nog lang bij de deur gestaan, dus heb hem ook veel uitgelaten. Ben eigenlijk de hele dag al met hem.
    Yael naar de efteling dus ik eet alleen vanavond. Ik ga een soort ratatouille maken.
    Het was een goede dag met dank aan mad.

    Groetjes,

    Je grote fans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Castet-Arrouy

Kees

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 23
Totaal aantal bezoekers 2034

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2016 - 14 Oktober 2016

Levensvragen

Landen bezocht: