Herinneringen - Reisverslag uit Auvillar, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu Herinneringen - Reisverslag uit Auvillar, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu

Herinneringen

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

20 Augustus 2016 | Frankrijk, Auvillar

Vandaag aangekomen in Auvillar en gelijk de galerie bezocht waar We jaren geleden het triptiek van een vrouw hebben gekocht dat op de Vinkenborghlaan hangt. Weer staan er prachtige spullen in de galerie, vooral gebakken klei (ik begin in alle talen woorden te vergeten), prachtige raku.
Een korte etappe van 20 km en pas laat gestart om 9:30. Het regende een beetje tot 11:00 daarna prima loper en niet warm. Het grootste gedeelte van de dag gelopen langs een kanaal. Voelde me net Remy uit Alleen op de Wereld. Vergis je niet, ik voel me prima tijdens het lopen. Toen ik dreigde fout te lopen werd ik direct gewaarschuwd Door twee andere pelgrims, prachtig Hoe de weg voor je zorgt.
Een van de dingen die me bezig houdt is of ik mezelf een pelgrim wil noemen. Wanneer ben je eigenlijk een pelgrim? Of ben je dat al als je stempels verzameld als pokemon? Ik slaap vanavond in de gite communaal en eet dus voor het eerst buiten de deur. Isabelle wil me vergezellen, gezellig nu Emmanuel is vertrokken. Dat heeft wel pijn gedaan. Waarom heb ik daar zoveel moeite mee? Goeie vraag voor morgen.
Leuk om af en toe een reactie op de blog te lezen.

  • 20 Augustus 2016 - 18:44

    Cid:

    De 2 brieven die zijn binnengekomen;
    Een brief over de aanslag van de belastingdienst.
    Een brief van de belastingdiesnt over "Activeren machtigingsregistraties Serviceberichten Aanslag voor uw intermediair.
    Laat maar weten als je meer info wil of als ik iets moet doen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Auvillar

Kees

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 19
Totaal aantal bezoekers 2038

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2016 - 14 Oktober 2016

Levensvragen

Landen bezocht: