Blaar op blaar - Reisverslag uit Moissac, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu Blaar op blaar - Reisverslag uit Moissac, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu

Blaar op blaar

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

19 Augustus 2016 | Frankrijk, Moissac

Gisteravond fantastisch gedineerd, 5 gangen. En allemaal lekker. Ik was moe zelfs na mijn dutje, dus geen fijn gezelschap. Goed geslapen en vanochtend met minder problemen dan eerder opgestaan. Een uitgebreid ontbijt met zelfs de uitnodiging je eigen lunch te maken. Wat een heerlijk gastvrije mensen (Les Figuiers).
Vrijzel zonder pijn vertrokken na 500 m ben ik Emmanuel tegen gekomen. De hele dag samen gelopen. 26 km in 7 uur inclusief pauzes, wat een tempo. Het heeft me wel een blaar gekost op Een bijna genezen blaar en dat deed erg veel pijn. Morgen maar eens zien hoe dat verder gaat. Zeker. Gezien het fei dat We veel asfalt hebben gezien, dat is meestal killen voor mijn kuiten. Nu maar even goed verzorgen dus.
Ik zit nu in een gite klein met ongeveer 6 gasten. Laatste nacht van Emmanuel, die ga ik missen. Ook Isabelle die ik vanaf nu vaker ga zien, We hebben samen onze route aangepast. Leuke Ierse herbergiers, die ik heb verteld van mijn avonturen met Zjuul in Dublin. Was erg onder de indruk van het feit dat Zjuul met die anderen mee mocht spelen .

  • 19 Augustus 2016 - 20:09

    Yael:

    IK vind het leuk om elke dag wat van je te lezen, veel succes meet je blaar! Jammer dat je over asfalt loopt, maar ik hoop dat je nog wel wat van de natuur ziet. Veel loopplezier morgen weer. Groetjes yael

  • 20 Augustus 2016 - 14:45

    Cid:

    Leuk dat je mensen heb om mee te praten. Vandaag is het huis alweer bijna helemaal schoon gemaakt, incl badkamer en toilet. Ging beter dan de vorige keer. Voor het eten geen zorgen vandaag, heb gister voor 2 dagen gekookt. dat is fijn want yael moet werken.
    morgen is mad hier, daar kijk ik erg naar uit. Ook naar de reis die er nu al heel gauw aankomt, ik heb er heel veel zin in.

    Liefs cid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Moissac

Kees

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 20
Totaal aantal bezoekers 2029

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2016 - 14 Oktober 2016

Levensvragen

Landen bezocht: