Minder dan 100 - Reisverslag uit Miraz, Spanje van Kees Bartels - WaarBenJij.nu Minder dan 100 - Reisverslag uit Miraz, Spanje van Kees Bartels - WaarBenJij.nu

Minder dan 100

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

01 Oktober 2016 | Spanje, Miraz

Vandaag 36 km gelopen, wat een ellende. Om half twee heb ik me Door Steven en Martin laten overhalen om na Baamonde Door te l op e n tot Miraz. Het traject dat ik eigenlijk met een taxi had willen doen. Maar ja, et was nog vroeg ...
Het is leuk om af en toe iets van jullie te lezen, Dank daarvoor!
Gisteren in Village lekker gelezen in de kroeg en ee n salade en ee hamburger geen. Daarna in de herberg nog leuk gebabbeld met Barbara en I lena (leuke Duitse van 21) en Gaby (minder leuke Duitse van 50+). Tegen tien gaan slapen.
Goed geslapen, geen extra insectenbeten. Blijkbaar zijn herbergen schoner dan pensions.
Vanochtend goed ontbeten , broodje ham kaas. Daarna gaan lopen naar Baamonde. Mist all the way, mooi maar koud. Morgen toch maar een extra laagje aantrekken in de morgen. In Baamonde om kwart voor een, goed gelopen dus. De herberg is nog net niet open, de bar ernaast wel. Dus koffie, biertje en ee n broodje. Dan komen Martin en Steven ook aan. Zij willen doorlopen, ik doe mee . The full 36! Ik zet de gang er in en ben ze in n o time kwijt. Ik heb er zo'n enorme hekel aan om na 3 nog te lopen en nu dreigt het half zes te worden. Het si mooi, veel bos en redelijk vlak. Ik drink nog wat koffie bij een leuke albergue middenin het bos. I n het bos word ik verder verrast Door ee n groot m podium met een band erop, die Spaanse classics lijkt te spelen voor een klein groepje mensen in een zeer grote partytent. Het loopt lekker op de muziek. Door mijn pauze halen M en S me in en ze vragen zich in de herberg af waar ik toch ben gebleven, maar ik kom al snel na hen binnen. 16 km in 3 uur, niet slecht. Daar zal ik morgen wel voor koeten boeten.
In Miraz is niks. Zonder douchen de kroeg in en even bijpraten met Martin.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Miraz

Kees

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 33
Totaal aantal bezoekers 2014

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2016 - 14 Oktober 2016

Levensvragen

Landen bezocht: