Klootzakken - Reisverslag uit Avilés, Spanje van Kees Bartels - WaarBenJij.nu Klootzakken - Reisverslag uit Avilés, Spanje van Kees Bartels - WaarBenJij.nu

Klootzakken

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

22 September 2016 | Spanje, Avilés

Goed geslapen, na eten in een leuke bar met prima pinchos. Kom ik binnen, is op een van de vijf tv's de en economie tour op. Toch net even of je thuis bent. Geen nieuwe insectenbeten.
Vandaag gestart met een ontbijt in een bar. Daarna veel buitenwijken en zware industrie, maar ook een beetje nardus. Vrij vlak en dat is maar goed ook. Ondanks alle medicatie en smeerseltjes wordt de pijn alleen maar erger. Goed dat de etappe niet te lang is.
Ik slaap weer in een albergue. Ben er als een van de eersten en kan een was je doen. Wat een klootzakken, als ik aanbied om een machine te delen, wordt ik onbegrepen aangekeken en wachten ze tot ik klaar ben. En wat een kabaal , 80 bedden, er is werkelijk niemand die met anderen rekening houdt. Daarnaast stinken de douchen like hell. Die hele camino begint me steeds meer tegen te staan. Maar ik vind wel dat ik nu door moet tot S.

  • 22 September 2016 - 18:29

    Cid:

    Het lijkt erop dat deze mensen de caminogedachte niet delen. Gelukkig zijn er genoeg mooie aspecten om nog van de camino te genieten. Er ligt nog een mooie route voor je.
    Vandaag 4 keer een routine gedaan, eindelijk niet meer zo warm weer. Ik moet binnenkort echt weer eens huiswerkopdrachten inleveren. Dat staat op de planning voor morgen.
    Hou vol, geniet ervan. Voor je t weet ben je weer thuis.

    Ik hou van je
    Liefs
    Cid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Avilés

Kees

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 30
Totaal aantal bezoekers 2021

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2016 - 14 Oktober 2016

Levensvragen

Landen bezocht: