Nat - Reisverslag uit Cóbreces, Spanje van Kees Bartels - WaarBenJij.nu Nat - Reisverslag uit Cóbreces, Spanje van Kees Bartels - WaarBenJij.nu

Nat

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

17 September 2016 | Spanje, Cóbreces

Net als je een beetje begint op te drogen stort het weer met bakken uit de hemel. Maar ja, wat wil je in de natste regio van Europa? Gelukkig heb ik net zowaar 15 minuten in de zon gezeten. Ik slaap in de albergue van de nonnekes en dat is het dan. Een bed een toilet en een douche. Gelukkig zit het restaurant om de hoek, maar wie Let er op mijn spullen? Het kost overigens geen knoop en dat is goed na de posada van gisteren. Nu alleen nog een albergue vinden om mijn kleren te wassen. Ws morgen na een korte (helaas) etappe, maar een schone set is wel belangrijk. Al vraag ik me af of ze na het wassen droog zullen worden. Ik durf me eigenlijk nergens te vertonen met mijn natte stinkende kleren..
Leuke etappe vandaag met lieflijke weiden en heuvels. De benen willen echter niet meer klimmen, dus soms valt het tegen en heb ik het gevoel dat ik niet vooruit kom. In de regen weer een pijl gemist en daardoor weer een stukje afgesneden. Hoer A. (Er Staan 3 hoeren op de brug, wie is er jarig?).
IK heb bijna besloten om niet de primitivo tebgaan lopen. Ik heb er steeds minder vertrouwen in dat ik de enorme hoogteverschillen aan ga kunnen. Dus ws loop ik de camino del Norte af. Ook vandaag weer niemand gezien, behalve in de barretjes die er gelukkig best veel zijn om te eten en te drinken. De camino in Spanje blijft een eenzaam gebeuren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cóbreces

Kees

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 38
Totaal aantal bezoekers 2024

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2016 - 14 Oktober 2016

Levensvragen

Landen bezocht: