Magische krachten - Reisverslag uit Mogro, Spanje van Kees Bartels - WaarBenJij.nu Magische krachten - Reisverslag uit Mogro, Spanje van Kees Bartels - WaarBenJij.nu

Magische krachten

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

16 September 2016 | Spanje, Mogro

Dank voor jullie reacties, altijd leuk om iets van jullie te lezen. Ik heb te weinig oog voor de omgeving. Gisteravond zei pater Ernesto nog dat niet het aankomen in S belangrijk is, maar de weg. Dat brengt me weer terug bij de vraag die ik had voor ik vertrok, wil ik per se aankomen in S of gewoon lekker wandelen en maar zien waar ik uitkom? Uiteindelijk heb ik gekozen voor S, omdat dat ook wel iets mythisch heeft. Maar ...
Gisteren in de albergue was er even een fysiotherapeut beschikbaar en ik denk daar ga ik even langs met mijn innervatieprobleem. Was ie bezig met een meisje dat het uitschreeuwde van walging. Wat bleek, hij had haar knielen verholpen met vers van hun huisje losgemaakte slakken onder een verband en had daar een heel verhaal bij. Ik denk kwakzalver, maar toch. Gelukkig had ik Carlotta uit Mallorca bij me (vriendin van het eerste meisje) om Te vertalen. Even later lag ik op mijn buik op zijn behandeltafel met zes vacuumglazen op mijn onderrug . Helemaal paars volgens Carlotta. Daarna nog wat massage met een soort verbouwde decoupeerzaag. IK dacht vanochtend dat het wel iets geholpen had, maar nu weet ik het zo net nog niet.
Vanochtend als een van de eersten weg. Niet de kust route genomen vanwege de modder en i de regen naar Somo en het veer gelopen. Besloten om maar met de bus verder te gaan en weer een dag in te lopen. Info opgehaald op het busstation n daarna heerlijke koffie en dito sandwiches voor ontbijt. Toen kreeg ik ineens de geest, ws als gevolg van de behandeling van gisteravond. Ik denk ik ga gewoon lopen. Het was gestopt met regenen toen ik de koffietent binnen ging en het begon weer te gieten toen ik naar buiten liep (ook ik heb magische krachten). Uiteindelijk 30 km gelopen zonder veel problemen. Het gevolg is dat ik pas om half vier binnen was en me dus niet de hele tijd hoefde te vervelen. In Motorola is geen albergue dus ik zit in een posada, wel duurder, maar ook weer lekker geluncht en straks weer een diner.Morgen probeer ik weer zoiets te doen. Een en ander is wel erg afhankelijk van het weer. Er is hier natuurlijk geen pelgrim te zien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Mogro

Kees

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 27
Totaal aantal bezoekers 2007

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2016 - 14 Oktober 2016

Levensvragen

Landen bezocht: