Flo in Bilbao - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Kees Bartels - WaarBenJij.nu Flo in Bilbao - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Kees Bartels - WaarBenJij.nu

Flo in Bilbao

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

12 September 2016 | Spanje, Bilbao

Ik ben in Bilbao en zit een café Iruña aan de Jardines de Albia. Heerlijke kroeg, dikke mannen achter de bar, drukte, goede tapas, goede muziek en gelukkig een beetje koel. Net Flo in Parijs. Buiten is het 38 graden.
Vanochtend om 7 uur ontbeten en afscheid genomen van de Polen. Begonnen met klimmen maar gaande route steeds meer dalen en vlak. Gelukkig maar, want het lijf wil niet meer. En dus laat ook de geest het afweten. Cola met koffie en een pincho na 6 km en dan dor naar Lezama. Daar heb ik de trein genomen naar en voorstad van Bilbao. Op aanraden, maar het past bij mijn gemoedstoestand. Uit de trein begonnen met wandelen, maar direct Door locals terug naar het station gebracht en de metro richting stad genomen. Beter zo. De Santiago kerk bekeken. De eerste keer dat ik niet hoefde te huilen in een kerk. Wat is dat toch? Daarna bier en pinchos en doorgelopen naar mijn hotel. Dat valt niet tegen. Een uurtje geslapen , gedoucht en mijn was gedaan in een wasserette. Toen de stad in, warm, meer dan 38 graden. Bij de tourist informatie info opgehaald over de bus naar Laredo die ik overmorgen wil nemen. Om een beetje op schema te blijven. Morgen ga ik naar het Guggenheim en overmorgen wil ik vanuit Laredo nog naar Santoña lopen. Heb ik in iedereen 2 dagen lopen in de regen vermeden.
Het gevoel dat ik mijn problemen hier niet ga oplossen of een oplossing vind wordt steeds erger. Maar ik heb nog even, ben vandaag ongeveer precies op de helft.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Bilbao

Kees

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 41
Totaal aantal bezoekers 2023

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2016 - 14 Oktober 2016

Levensvragen

Landen bezocht: