Builenpest - Reisverslag uit Bidarray, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu Builenpest - Reisverslag uit Bidarray, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu

Builenpest

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

02 September 2016 | Frankrijk, Bidarray

Ik zit onder de (MUGGEN)BULTEN MET EEN BLAAS VOL VOCHT. Alles jeukt of is een open wond. Ik hoop maar dat het niet gaat ontsteken. Ws een reactie op insectenbeten en warmte. Vandaag heerlijk gelopen met Cid. Leuk om af en toe even indrukken te kunnen delen.
Cid heeft gisteren een reis vol obstakels overwonnen. Deventer uit Bayer reed niet en uiteindelijk de derode bus werd gehaald. Toch nog voor 18:00 in SJPDP. Bijgeplaatst, biertje gedronken en samen met anderen in de gite gegeten. Ook Andrea was weer van de partij. En tijdens het wen in de stad trof ik Owen nog. Heerlijke kaas en worst gehaald op de markt.
Die deden het goed bij de lunch vandaag. Mooie etappe met een paar stevige klimmetjes als voorbereiding op morgen. Prachtige vergezichten op de Pyreneeën. We zitten bijna alleen in een gite , de hele dag nog niemand zien lopen . Wel voor het eerst zelf voor ontbijt en diner zorgen.