SJPdP - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu SJPdP - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu

SJPdP

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

31 Augustus 2016 | Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

Het Franse deel van mijn camion zit erop. Hier eindigt de chemin du Puy en Velay . Overmorgen begint de verbinding naar het Spaanse deel van mijn weg.
Vanmiddag afscheid genomen van Joel en Française, Martin en Rita. Samen met anderen kwamen We elkaar onderweg steeds weer tegen. Na 2 uur ineens een afdak met daaronder vers gezette koffie, taart, formaten blanc e.d. ik had al hongeruime en de formaten blanco ging er goed in. Prachtig dit soort ondersteuning van de pelgrim, want verder was er niets te bekennen. Drie uur verder een cola met koffie, mijn favoriete combinatie en weer met een hele groep.
Ik was vroeg ik de stad, het lopen ging voorspoedig. Drie uur moeten wachten voor de gite open ging. Dus veel bier gedronken. Inmiddels de stad een beetje verkend, mijn kleren gewassen en een boekje gekocht over de primitieve. Ga ik zo lekker eens bekijken. Morgen een vrije dag. Dan moet ik de hele dag de gite uit. Belachelijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

Kees

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 16
Totaal aantal bezoekers 2016

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2016 - 14 Oktober 2016

Levensvragen

Landen bezocht: