Opnieuw van start - Reisverslag uit Aroue-Ithorots-Olhaïby, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu Opnieuw van start - Reisverslag uit Aroue-Ithorots-Olhaïby, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu

Opnieuw van start

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

29 Augustus 2016 | Frankrijk, Aroue-Ithorots-Olhaïby

Vanochtend gezamenlijk ontbeten om 7:00. Een nieuwe groep Martin nl, Rita d, een Duits echtpaar een Frans echtpaar en James Australië. Gisteravond geweldig gegeten bij Fabian en Maria en goed geslapen. Vertrekken ging goed een beetje pijn, m aardatmosfeer was na een half uur over.best fiks doorgelopen op deze korte etappe. Tijdens mijn eerste pauze was iedereen weer verzameld. Toen even met James opgelopen , maar uiteindelijk ging ik toch net te snel . En dat terwijl ik mezelf had beloofd om het rustig aan te doen. De pyreneeën komen zichtbaar dichterbij. Leuk landschap om doorheen te lopen. Voor morgen weet ik ook al welke short cuts ik ga nemen. Dan wel weer een normale etappe van 25 km.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Aroue-Ithorots-Olhaïby

Kees

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 23
Totaal aantal bezoekers 2020

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2016 - 14 Oktober 2016

Levensvragen

Landen bezocht: