Het feest gaat beginnen - Reisverslag uit Lauzerte, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu Het feest gaat beginnen - Reisverslag uit Lauzerte, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu

Het feest gaat beginnen

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

18 Augustus 2016 | Frankrijk, Lauzerte

Een korte dag, ik was voor 12:00 binnen. Geen bekenden getroffen tot nu toe. Wel een leuke gite, groot, maar zeer aardige mensen. Ik heb een eigen kamer, hoewel ik had gereserveerd voor de slaapzalen. Zal ik wel extra moeten betalen vrees ik. Heb mijn rugzak afgeleverd en ben zonder bagage Lauzerte in gelopen. Leuk stadje waar vanavond een grote partij wordt georganiseerd. Daar maak ik niks van mee, want vroeg naar bed. Morgen 26 km.
Vannacht niet geslapen vanwege pijn aan mijn voeten, dus net wel even een uurtje gedut. Daarna 2 kg aan spullen in een pakje naar huis gestuurd, ben benieuwd wanneer het aan komt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Lauzerte

Kees

Actief sinds 18 Juli 2016
Verslag gelezen: 25
Totaal aantal bezoekers 2026

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2016 - 14 Oktober 2016

Levensvragen

Landen bezocht: