De eerste dag - Reisverslag uit Gréalou, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Gréalou, Frankrijk van Kees Bartels - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

13 Augustus 2016 | Frankrijk, Gréalou

De eerste 21 kilometer zit erop. Het viel niet tegen ondanks de extreme hitte. Vanochtend met z'n allen om 7:00 ontbeten en daarna afscheid genomen. Dat viel me heel erg zwaar, maar waarom? Je kent ze nauwelijks en toch is er iets gemeenschappelijks. Veel stijgen en dalen vandaag. Veel meer dan ik bad verwacht. Maar het lopen viel je niet tegen, ik ben wel bang of de voeten morgen nog mee willen. We zullen zien.
De hele dag kom je dezelfde mensen tegen. Ieder heeft een nader ritme, dus las de een pauzeert loopt de ander door en andersom. Relaxt gelopen, heb zelfs een lange cola/koffie break ingelast in Faycelles. In de kroeg brood kaas en worst gekocht voor de lunch. Lekker in de schaduw geluncht en eerder dan verwacht aangekomen bij Les Volets Bleus. Aardige herberg gerund door twee dames. En gelijk weer die sfeer. De mensen die ik onderweg al ben tegengekomen en die hier ook slapen zijn al gelijk bekenden.ieder mete een eigen verhaal. En die zijn niet altijd leuk.
Bon, het tweede biertje gaar erin. A demain.

• 13 Augustus 2016 - 17:22

Cid:

Fijn dat je belde. Goed om ook nog eens te lezen dat het goed gaat, de sfeer goed is. Half 6 eten werd half 5, maar we hebben het gered.
    Vanavond tv kijken, lekker uitrusten voor morgen.